ANKIETA ANKIETA dotycząca wymiany pieców wykorzystujących paliwa stałe oraz inwentaryzacji wszystkich źródeł ogrzewania budynków na terenie Gminy Brzesko. I. ADRES ORAZ INFORMACJE O BUDYNKU/LOKALU: 1. Adres budynku/lokalu: 1.1.Miejscowość: 1.2.Ulica: Nr domu / lokalu: 1.3.Kod pocztowy/poczta: 1.4. Nr działki: 2. Tytuł prawny do władania nieruchomością: własnośćwspółwłasnośćużytkowanie wieczysteinne 3. Rodzaj zabudowy: jednorodzinnawielorodzinna 4. Typ budynku: mieszkalnymieszkalno-usługowyusługowyużyteczności publicznejprzemysłowy 5. Rok budowy: 1970 i starsze1971-19801981-19901991-20002001-2010po 2011 roku 6. Powierzchnia użytkowa budynku/lokalu: [m²] 7. Powierzchnia ogrzewana budynku/lokalu: [m²] 8. Średnie roczne zużycie energii elektrycznej [kWh] 9. Rodzaj głównego źródła ogrzewania budynku/lokalu: na paliwa stałe (np. węgiel, drewno)gazoweolejoweelektryczneOZEinne (podać jakie) 10. Rodzaj ogrzewania na paliwo stałe stosowane w budynku: indywidualny piec centralnego ogrzewania: -ilość: [szt], -wiek*: lat -zasilanie (ręczne/z podajnikiem): -rodzaj klasy (pozaklasowy/klasa/certyfikat ecodesigne), -moc: [kW], piec kaflowy: -ilość: [szt], -wiek: lat -moc: [kW], -sprawność cieplna (<80%,>80%) kominek: -ilość: [szt], -wiek: lat -moc: [kW], -sprawność cieplna (<80%,>80%) 'koza' na węgiel / drewno: -ilość: [szt], -wiek: lat -moc: [kW], -sprawność cieplna (<80%,>80%) trzon kuchenny: -ilość: [szt], -wiek: lat -moc: [kW], -sprawność cieplna (<80%,>80%) inne (podać jakie): -ilość: [szt], -wiek: lat -moc: [kW], -sprawność cieplna (<80%,>80%) 11.Rodzaj i ilość paliwa stałego zużytego w poprzednim sezonie grzewczym (średnie zużycie): węgiel (ilość) [t] drewno (ilość) [m³] ekogroszek (ilość) [t] inne paliwa stałe (jakie): (ilość) 12. Sposób przygotowania ciepłej wody użytkowej: bojler/podgrzewacz elektrycznypiecyk gazowykocioł na paliwo stałeOZEinne: 12. Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku: taknieczęściowe (%) 13. Ocieplenie dachu/stropodachu budynku: taknieczęściowe (%) 14. Rodzaj i stan stolarki okiennej budynku: pcvdrewno inne (podać jakie) bardzo dobrydobrydostatecznyzły 15. Czy w najbliższych latach planowane są prace związane z termomodernizacją budynku: tak- ocieplenie ściantak- ocieplenie dachu/stropodachutak- wymiana okientak- wymiana drzwi tak- inne(podać jakie) nie() 16. Czy budynek/lokal jest wyposażony w instalację centralnego ogrzewania: taknie 17. Czy planuję wymianę/wykonanie instalacji centralnego ogrzewania: taknie 19. Czy budynek/lokal wyposażony jest w przyłącz gazu: taknienie, ale planuję wykonanie przyłącza gazunie ma możliwości wykonania przyłącza gazu 20. Czy w budynku wykorzystywane są odnawialne źródła energii: tak-kolektory słoneczne o mocy tak-ogniwa fotowoltaiczne o mocy tak-kolektory słoneczne o mocy tak-ogniwa fotowoltaiczne o mocy tak-pompa ciepła o mocy inne (podać jakie): budynek nie jest wyposażony w odnawialne źródła energii 21. Czy planuję wyposażyć budynek w odnawialne źródła energii: tak-kolektory słoneczne tak-ogniwa fotowoltaiczne tak-pompa ciepła inne (podać jakie) nie planuję II. ZAKRES PLANOWANYCH PRAC: 1. Czy planuję w najbliższych latach wymianę źródła ciepła na nowsze, bardziej ekologiczne: taktak ale tylko z dofinansowaniemnie 2. Rodzaj planowanego do zainstalowania nowego źródła ciepła: ogrzewanie gazoweogrzewanie na biomasę (pelet)ogrzewanie olejoweogrzewanie elektryczneinstalacja pompy ciepłainne(podać jakie): 3. Moc planowanego do zainstalowania nowego źródła ciepła: [kW] 4. Planowany termin wymiany źródła ciepła: 2020 r.2021 r.2022 r.inny (podać rok) III. ZAKRES PLANOWANYCH PRAC: 1. Sposób odprowadzania nieczystości ciekłych/ścieków bytowych: sieć kanalizacyjnaprzydomowa oczyszczalnia ściekówzbiornik bezodpływowy(szambo)inny (podać jaki) IV. INFORMACJE O AZBEŚCIE: 1. Czy na terenie nieruchomości znajdują się wyroby zawierające azbest? tak (podać ilość): masa[t]/powierzchnia [m²] nie V. ŹRÓDŁO POZYSKANYCH DANYCH: właścicieldomownikzarządcainne Podpis Klauzula informacyjna: Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016.119. 1 dalej jako RODO) informuję, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Brzesko w Brzesku, 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51, reprezentowana przez Burmistrza Brzeska.. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora. Dane osobowe będą przetwarzane w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz wykonywania przez administratora zadań realizowanych w interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust 1 lit. e RODO). Dane osobowe będą przechowywane do chwili realizacji zadania, do którego dane osobowe zostały zebrane a następnie, jeśli chodzi o materiały archiwalne, przez czas wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. 2018 poz. 217 ze zm.). UWAGA! Ankieta ma charakter informacyjny. Wypełnienie i złożenie jej nie jest jednoznaczne z otrzymaniem dotacji na wymianę kotła. Zakup i montaż nowego źródła ogrzewania, w celu otrzymania dotacji, będzie możliwy dopiero po podpisaniu umowy z Gminą Brzesko. * wiek kotła można odczytać z tabliczki znamionowej (w razie jej braku wpisać rok montażu kotła) Zamknij Czytelna czcionka Wielkość czcionki A- A+Zresetuj wielkość czcionki Kontrast Wybierz rodzaj kontrastu Odwróć kolory Czarno-białe obrazy Nawigacja klawiaturą Podkreślenie linków Zaznaczenie linków Zresetuj ułatwienia Close sidebar Ta strona używa technologii cookies Więcej informacji o "cookies"Ok, dziękuję